PROMOCJE
DIXIT
DIXIT
139,95 zł 111,96 zł
szt.
LALABOOM 3 ODKRYWCZE KULE TREFL BABY
LALABOOM 3 ODKRYWCZE KULE TREFL BABY
89,00 zł 75,65 zł
szt.
PUZZLE 1500 CASTORLAND FELINE FIESTA KOCIA FIESTA
PUZZLE 1500 CASTORLAND FELINE FIESTA KOCIA FIESTA
39,90 zł 33,92 zł
LEGO FRIENDS 41371 PRZYCZEPA DLA KONIA
LEGO FRIENDS 41371 PRZYCZEPA DLA KONIA
149,99 zł 137,99 zł
MAŁY ODKRYWCA I MAGICZNY OŁÓWEK - ZWIERZĘTA ŚWIATA
MAŁY ODKRYWCA I MAGICZNY OŁÓWEK - ZWIERZĘTA ŚWIATA
29,90 zł 25,42 zł
BITWY KOSMICZNYCH MARINES : BITWA O KIEŁ WARHAMMER
BITWY KOSMICZNYCH MARINES : BITWA O KIEŁ WARHAMMER
48,00 zł 38,40 zł
szt.
DINO FLORENTINO 61339 TREFL
DINO FLORENTINO 61339 TREFL
49,90 zł 42,42 zł
szt.
STAR REALMS CRISIS: FLOTY I FORTECE - ROZSZERZENIE
STAR REALMS CRISIS: FLOTY I FORTECE - ROZSZERZENIE
19,95 zł 10,97 zł
szt.
PUZZLE 24 TREFL MAXI GOTOWI DO WALKI GORMITI
PUZZLE 24 TREFL MAXI GOTOWI DO WALKI GORMITI
24,99 zł 19,99 zł
PUZZLE 1000 TREFL MAGICZNY WSZECHŚWIAT
PUZZLE 1000 TREFL MAGICZNY WSZECHŚWIAT
24,99 zł 19,99 zł
PUZZLE 3000 SCHMIDT STAROŻYTNA MAPA ŚWIATA
PUZZLE 3000 SCHMIDT STAROŻYTNA MAPA ŚWIATA
114,99 zł 91,99 zł
HEREZJA HORUSA : PIĘTNO CALTH
HEREZJA HORUSA : PIĘTNO CALTH
48,00 zł 38,40 zł
szt.
BESTSELLERY
5 SEKUND BEZ CENZURY
5 SEKUND BEZ CENZURY
69,99 zł 35,00 zł
szt.
DUNE EDYCJA POLSKA
DUNE EDYCJA POLSKA
219,90 zł 186,92 zł
szt.
HALLI GALLI GRA PLANSZOWA G3
HALLI GALLI GRA PLANSZOWA G3
49,90 zł 39,92 zł
CO SŁYCHAĆ W GRAPLI
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (PACZKOMATY INPOST) już od 199,00 zł.

SQUADRO GIGAMIC

SQUADRO GIGAMIC-11999
  • promocja
  • nowość
Dostępność: Produkt aktualnie niedostępny
Nasza cena: 101,96 zł 119,95 zł 101.96
ilość szt.
Zyskujesz 101 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: GIGAMIC
Kod produktu: 3421271317418

Opis

SQUADRO

Logiczna gra dla dwóch osób!

Przeprowadź swoje piony na drugą stronę planszy i z powrotem!

W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.

Kiedy pion przeszedł całą planszę i dotarł do przeciwnej strony, od razu się odwraca (tak aby był skierowany w stronę swojej linii startowej) i zatrzymuje się, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu.

Od tej pory, liczbę pól jakie będzie pokonywał, określa liczba kropek przy polu, na którym został obrócony.

Jeśli podczas ruchu, pion gracza mija jeden lub więcej pionów przeciwnika, zatrzymuje się na pierwszym wolnym polu za nimi. Tam kończy swój ruch, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Piony, które zostały w ten sposób ominięte, wracają na krawędź planszy. Gracz, który jako pierwszy przeprowadzi cztery z pięciu swoich pionów na drugą stronę planszy i z powrotem - wygrywa!

ZAWARTOŚĆ:

  • drewniana plansza do gry

  • 10 drewnianych pionów

  • woreczek

  • instrukcja


Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl